Спеціально для власників інтернет-магазинів зроблених на Magento пропонуємо нові типи персоналізованих листів для масових email-розсилок.
Покинуті перегляди. Якщо користувач був у вас на сайті, переглядав його цікавлять товари, але жоден так і не поклав до коша, варто нагадати йому про товари, які він смотел. Open rate таких листів від 20 до 50%, так як всередині міститься цікава користувачеві інформація.
Покинуті кошика. Старі добрі кинуті кошики…
Збір відгуків про товар і про обслуговування. Автоматичне лист - відмінний інструмент збору зворотного зв'язку про роботу магазину або про конкретний товар. Користувач отримує лист з опитуванням: в разі позитивної оцінки йому пропонують залишити відгук на сайті або в соцмережі, а якщо негативний - його відправляють в службу підтримки, яка зв'яжеться і розбереться з тим, які проблеми із замовленням відбулися.
Реанімаційні листи (люди не купували Х днів по RFM). Користувачам, які давно не купували, потрібно нагадувати про себе. Але не потрібно робити це кожен день або, навпаки, раз на рік. Аналіз даних по RFM (Recency, Frequency, Monetate) дозволяє виділити оптимальний період, коли користувач повинен купити товар. Раніше закінчення цього терміну краще його не чіпати, а після - потрібно обов'язково нагадати про себе. Зацікавити користувача реактіваціонного листи можна персональними рекомендаціями в реанімаційному листі.
Привітальна серія листів. Пріветственная серія листів - це один з етапів збору контактної бази передплатників. Людина залишає свій email - і йому відправляється серія листів, що розповідає про можливості інтернет-магазину для цього клієнта.
Upsale-лист після замовлення. Ні для кого не секрет, що більшість інтернет-магазинів в Україні 70% замовлень отримують за телефоном, вказаним на сайті, а не через інтернет. Тому, поки користувач чекає дзвінка від вашого менеджера після оформленого на сайті замовлення, можна запропонувати йому товар, який трохи краще і трохи дорожче коштує, а також аксесуари до замовленого товару.