2+ людей
в команді
Відповідність
високої якості
при доступній ціні
детальний план
робіт
Швидкий трафік
на сайт
2+ людей
в команді
Відповідність
високої якості
при доступній ціні
Детальний план
робіт
Швидкий трафік
на сайт
Вартість залежить від кількості ключових запитів, конкуренції.
Від5 000грн.
Час роботи, який потрібен на отримання результату:
Від 1тижні
Аналіз конкуренції.
Підбір ключових слів.
Налаштування оголошень.
Визначення ціни на клік і бюджету.
І інші, які формують вартість проекту.
Залиште свої дані або зв'яжіться з нами, опишіть свій проект, завдання, вимоги до проекту і ми підготуємо для вас пропозицію виходячи з бюджету і побажань
Реклама та просування сайту виконує ключову роль у формуванні стабільного трафіку на певний ресурс. Головне завдання маркетингу полягає у просуванні веб-сайтів, порталів та сервісів за допомогою основних інструментів, таких як СЕО – оптимізація, контекстна реклама, медійні банери. Однак не всі сприймають розкрутку сайту та рекламу як ключ до формування високої конверсії. Адже завдання СЕО полягає не лише у підвищенні щоденного трафіку, а й у підвищенні відсотка конверсії (коли відвідувач ресурсу здійснює бажану дію, чи то покупка, чи то перегляд новини).
З наведених вище параметрів і складається успішне просування сайту та реклама в Мережі. З їхньою допомогою можна чітко проаналізувати настрій цільового трафіку і визначити, на якому етапі найбільше втрачається ЦА. Наприклад, якщо інтернет-магазин отримує божевільний щоденний трафік (понад 5 тисяч хостів), але обробляє лише 2 заявки на день, то це свідчить про неправильну стратегію компанії та необхідність внутрішніх змін. Саме в цьому і полягає одне з ключових завдань інтернет-маркетингу. Тому тема розкрутки сайтів, просування та реклами сайту буде актуальна не лише власникам порталів, а й користувачам.
Просування сайтів та інтернет реклама складається з наступних елементів:Також на показники ефективності впливає і ціна кожного кліка (належить до контекстної реклами). З його допомогою можна визначити вартість, витрачену однією перехід ЦА з рекламного оголошення. Застосовуючи перераховані вище методи та аналізуючи їх за допомогою конверсії можна налаштувати ефективну рекламу сайтів і просування сайтів, точно визначивши, на якому етапі ресурс втрачає найбільшу кількість відвідувачів або покупців.