Від якості дизайну залежить успіх всього сайту. Тому дуже важливо стежити за трендом, розуміти які інструменти увійшли в моду в сфері сайтобудування, а які вже вважаються застарілими і залишаються позаду. До слова, тренди в веб-дизайні постійно змінюються, удосконалюються, модернізуються. Те, що було актуально в 2015-2016 роках зменшує свої обороти, поступаючись абсолютно новим фішках. І якщо Ви дизайнер або сучасний підприємець, то необхідно знати про них, що б результат розробки сайтів був не просто ефективним, а створював правильне враження про компанію.
Тенденції дизайну сайтів 2017 - приклади і опис ключових елементів
В першу чергу, тенденції в дизайні торкнулися мобільних гаджетів. Тільки в минулому році частота переглядів сайтів за допомогою мобільних пристроїв перевершила використання ноутбуків і комп'ютерів.
Логічно, що дизайн адаптивної версії сайту повинен відповідати цьому. Ще зовсім недавно зовнішній вигляд адаптивної версії ресурсу був обмежений - були відсутні яскраві елементи, які додавали вагу сторінок, різні повноформатні банери і тригери через обмежений розміру дисплеїв. Сьогодні ж, коли смартфони та планшети стали високоінтелектуальними, коли система розпізнає запит голосом і з'явилися голосові боти, а продуктивність гаджета і розмір діагоналі його екрана дозволяє включати в дизайн сайту абсолютно будь-які інструменти, для розробників з'явилося більше можливостей. Це і вплинуло на тренди web дизайну 2017 році.
Нестандартне розташування блоків
Класичний спосіб розташування блоків вже вважається застарілим. Ні, він не втрачає своєї ефективності, але завдяки новим методам піднесення інформації можна значно її підвищити. Спробуйте структурувати інформацію за методом ламаної сітки, хаотично розмістивши блоки по всій сторінці. Таке рішення створює новий виток з точки зору естетики - він підігріває інтерес користувача і дозволяє не виходити за рамки фірмового стилю навіть вузьконаправленої компанії.
Однак для використання даного способу розміщення блоків необхідно дуже ретельно продумати структуру сайту. Не забувайте, що ми читаємо зліва-направо, отже, вся найважливіша інформація повинна бути з лівого боку.
Повноекранне відео
Хоча Інфоконтент дозволяє максимально розкрити компанію, її конкурентні переваги та послуги, повноекранні відео можуть впоратися з цим не гірше. По-перше, фонові відео роблять дизайн сайту незвичайним, сучасним, що збільшує залученість відвідувача і призводить проект до більшої ефективності. По-друге, відео можуть стати не гіршою історією про компанію. При цьому користувачеві не потрібно скролл сторінку вниз, щоб знайти потрібну йому інформацію.
Геометричні форми і візерунки
Ця тенденція щодо свіжа. Вона зародилася в 2016 році, отримала розвиток в 17-му і продовжить набирати обертів популярності в 2018. Змішування різних геометричних форм може дати відмінні результати. Правильний підбір візерунків і форм допоможуть створити цілісну і привабливу композицію, яка дуже високо цінується веб-користувачем.
Сінемаграфи: свіжі тренди web дизайну 2017
Сінемаграфи - зовсім не гифки, які максимально заполонили Інтернет. Ні, це сучасні статичні ілюстрації з частковою анімацією. Сінемаграфи досить нове і свіже рішення, яке обов'язково слід задіяти при розробці трендового дизайну сайту.
Гіф-зображення (анімація)
Якщо сінемаграфи - новинка в області дізайнінга, то анімація - це класика. А класика, як відомо, ніколи не виходить з моди. Гифки максимально захоплюють увагу і дозволяють без довгий красномовних описів дати зрозуміти користувачеві що йому пропонує компанія, на сайті якої він знаходиться.
Соковита графіка і зображення
Звичним і стандартним фотографій на сайті стає тісно. Витонченому споживачеві потрібно щось нове, цікаве, незвичайне і неординарне. На допомогу приходить графіка. Та не проста, а ультраяскравий, строката, що створює акцент на собі.
Якщо ж яскрава графіка не суміжно з тематикою сайту, то виручать фотографії або зображення. Але і вони повинні бути соковитими і якісними.
3D-зображення
Дизайн з 3D-зображеннями апріорі вважається модним. Тривимірні технології використовуються всюди і активно впливають на стилі веб дизайну 2018 році. А, враховуючи, тенденції доповненої і віртуальної реальності, 3Д-графіка обов'язково отримає ще більший поштовх в майбутньому році.
Кольори в веб дизайні 2017
Хочете виділитися серед своїх конкурентів? Яскраві кольори сайту вам в помощь! Вони значно «піднімуть ціни» зовнішній вигляд сайту при використанні плоского дизайну. Для зручності вибору трендових кольорів, можна скористатися палітрою Google.
Градієнт
Чи не занадто нове, але все ще актуальне рішення з точки зору колористики для веб-дизайну сайту - використання градієнтного переходу кольорів. Досить простий інструмент, який дає прекрасний результат. Фон сторінки, виконаний в градієнті, створює враження свіжості і унікальності.
Унікальні шрифти
Погодьтеся, було б не зовсім доречно розробити унікальний, цікавий, який продає і яскравий дизайн, і задіяти звичні шрифти, значно погіршивши зовнішній вигляд сайту. Шрифти дуже впливають на сприйняття інформації, і можуть, як привернути увагу читача до сайту, так і змусити його закрити вкладку.
Напівпрозорі кнопки
Веб дизайн в 2017 році йде в мінімалізм. Про це свідчить і велика кількість білого фону, і застосування досить поширених колірних комбінацій: чорного і білого, білого і сірого. Тому свіжим рішенням в наступному році стане використання напівпрозорих кнопок. Такі кнопки так само, як і непрозорі, відмінно виконують свою функцію лідогенераціі, але при цьому виглядають дуже оригінально і не перевантажують сайт.
Паралакс-ефект
Ефект паралакса раніше, практично, не використовувався в оформленні веб-ресурсів. Але в епоху прогресивності, коли технології VR вже почали щосили проявляти свої можливості, не використовувати паралакс на сайті порівняно зі злочином. Адже така фішка, як переміщення заднього фону та основних елементів з різною швидкістю стане справжньою знахідкою для ультрамодних дизайнів сайтів. Будьте впевнені, кожен відвідувач зверне на це увагу і вважатиме цей ефект за дуже круту іміджеву складову ресурсу.