Задамо вам простий на перший погляд питання: Чому соціальна мережа Facebook синього кольору? Якщо вірити The New Yorker, причина досить проста. Марк Цукерберг дальтонік і не може повністю сприймати все кольору, крім синього. Але якщо підійти до питання серйозніше, то тут все трохи складніше і по-іншому.
Як відомо, така елементарна річ як колір, має дуже великий вплив на все в житті, зокрема, на сферу бізнесу. В результаті численних дослідження було встановлено, що колір сам по собі містить приблизно 80% всієї візуальної информации. так, на стільки ж відсотків можна підвищити популярність бренду, використовуючи тільки колір, але звичайно, якщо це вдалий відтінок (відтінки). Адже колір, можна сказати, несе в собі певний посил. Також відповідний колір диктує впізнаваність вашого бренду.
Згідно з дослідженнями Towergate Insurance, один і той же колір по-різному може сприйматися оточуючими, а саме: наприклад, червоний і авіації навіває відчуття теплоти, турботи. А ось в ресторанах - викликає почуття голоду. У багатьох сферах діяльності людини є найбільш використовувані кольору для виконання певної реакції. Отже.
Харчування - Ресторани:
Червоний - підбадьорюючі відчуття, активність, привернення уваги.
Зелений - благополуччя, якість, здоров'я.
Синій - реклама закладів з солодощами (в поєднанні з рожевим), наприклад.
Авіасфері, туризм:
Синій - надійність і довіру до компанії
Червоний - знову ж таки, турбота про клієнтів
Жовтий - оптимізм, успіх
Засоби зв'язку:
Синій - комунікація, надійна і зрозуміла зв'язок
Чорний - в поєднанні з синім і блакитним - демонструє силу і безпеку
Сірий - з блакитним - надійність і довіру
Одяг та аксесуари:
Чорний - елегантність
Червоний - пристрасть, впевненість в собі
Помаранчевий - аналогічно.
Фармацевтичний бізнес:
Синій - чистота, здоров'я
Помаранчевий - вселяє відчуття оптимізму
Зелений - природа, здоров'я
Ці спостереження істотно спростять ваше життя в брендування і прийнятті важливих рішень, а також з приводу того, який же запам'ятають вашу компанію ваші клієнти? І запам'ятають взагалі. Відповідні поєднання кольорів - це дуже важливо. Не потрібно недооцінювати цей фактор.