telegram viber
Замовити

Замовити

Заявка буде оброблена
протягом 1 робочого дня.

Ру

Укр

+38 (097) 628 18 18
telegram viber
Замовити

Замовити

Заявка буде оброблена
протягом 1 робочого дня.

blog_exampl

Як зробити Лендінгем привабливим для користувачів? Кілька порад, які допоможуть поліпшити Landing Page.


1) У заголовку сама сіль.
При цьому під заголовком розуміється не тільки текстовий заголовок, який повинен:
- чітко повідомляти відвідувачеві, що він прийшов в правильне місце;
- донести основну вигоду від співпраці з Вами;
- виділити вас на тлі конкурентів;
… але і візуальна складова. Тому що багато в чому саме від зовнішнього вигляду шапки Лендінзі і його верхній промо частини буде залежати, чи залишиться відвідувач з Вами.


2) Пояснює підзаголовок.
Одним заголовком досить складно донести все те, що описано вище. Тому під ним слід розмістити пояснює підзаголовок (а іноді ще й пару абзаців тексту).
Приклад такої зв'язки:
Як скинути 15 кілограм за 30 днів?
Без виснажливих занять спортом!
І далі пояснення про Ваші диво-таблетки, які відправлять клієнта в Матрицю, де живуть тільки худі люди.


3) Одна мета Лендинга.
Ключовий момент - Ваш Лендінгем повинен доносити до потенційних клієнтів всього одну ідею. У нього повинна бути конкретна мета. Не можна перевантажувати відвідувачів численними закликами і пропозиціями.


4) Виділяйте вигоди.
Відвідувачі Лендінзі вже зацікавлені у Вашому продукт або послугу, тому Ваша задача полягає в тому, щоб переконати їх зробити замовлення саме у Вас, а не зробити замовлення взагалі.
Спілкуйтеся з ними на мові вигод. Пояснюйте, що люди отримають, вибравши Вас. І обов'язково виділяйте візуально вигоди. Це може бути зміст тарифів, Буллет.


5) Відвідувачі сайту настільки ж вразливі, як і римські легіонери.
Коли Цезар вийшов перед своїми бунтівними легіонами, він несподівано звернувся до них з промовою, де назвав їх «співгромадянами». У ветеранів це викликало шок і величезне розчарування. Їх улюблений полководець вперше звернувся до них без належного «товариші».


dvokm5p7hvweqa42_946x914

У продають текстах працює така ж схема. Кожен відвідувач сайту чекає, що Ви спілкуєтеся з ним особисто, а не з групою людей. Тому всюди в тексті використовуйте звернення на «Ви», маючи на увазі конкретного читача, а не всіх клієнтів в цілому.


6) Використовуйте Буллет якомога частіше.
Де тільки можливо. Вони набагато легше сприймаються читачами. Люди звикли, що вигоди від співпраці з компанією представлені саме у вигляді списку. Тому завжди звертають на нього увагу. Якраз той випадок, коли немає сенсу відходити від загальноприйнятої практики.
Якщо розумієте, що десь текст можна замінити Буллет, то так і робіть. При цьому пам'ятайте, що Буллет можуть йти з коротким поясненням або навіть іконками.


7) Знайдіть баланс між візуальною складовою і текстом.
Іноді краще один раз побачити, ніж сто разів почути. У разі Лендінзі, важливо і побачити, і почути. При цьому завдання дизайнера і копірайтера якраз полягає в тому, щоб зрозуміти хід думки маркетолога і дотримати баланс.
Візуальна складова не повинна створюватися на шкоду тексту. Але і текст Лендінзі не повинен перевантажувати відвідувачів. Це не звичайна продає сторінка, а Лендінгем.


8) Доказ життя.
Відгуки від публічних людей, простих клієнтів або просто думка експерта про Ваш продукт.
Це дуже важливий момент. Люди хочуть знати, що хтось Вам вже довірився і виграв від цього. Тому відгуки дуже важливі. І їх поданням на Лендінзі варто приділяти найпильнішу увагу.


9) Заклик до дії.
Заклик - це один з найважливіших елементів Лендінзі. Зрештою, сама сторінка створювалася для отримання лидов. Заклик обов'язковий у верхній промо-частини і в самому кінці сторінки. Іноді потрібно і проміжний в середині.
Телефон або кнопка?
Тут все індивідуально. Залежить від галузі. Тестувати краще обидва варіанти.


10) Форма заявки без зайвих полів.
Це дуже важливо - відвідувачі не люблять великі форми, тому залишайте в ній тільки те, що Вам дійсно потрібно, щоб почати співпрацю з цією людиною.


29 червень 2016

З'явилися питання?

Замовити

Заявка буде оброблена
протягом 1 робочого дня.